crazybitchhh

Alla inlägg under juni 2010

Av Nadja Andreasen - 27 juni 2010 10:52

Hej allihopa:D

idag är det söndag och en härlig värme är det ute nu.. SKÖNT det behövs.. jahaa idag s¨å ska man klippa sig, duscha, packa och sen början veckan med jobb/utbildning... usch vill inte men som tur är så får man ju lön för det man gör. tänkte inte skriva mera just nu än så faktiskt..


har beställt dessa jeansen:


  


puss o hej...

ha de gött

Av Nadja Andreasen - 21 juni 2010 21:26

  


Hej allt folket!


Idag så är det måndag och det har inte hänt så mycket idag mera än att jag har tvättat lite... sökt jobb och lite smått och gott....

men nu ska jag sooova

godnatt everybody:D<333

Av Nadja Andreasen - 20 juni 2010 22:41




  

hejsan allihopa!


Söndag idag dåå. Har inte hänt så mycket här faktiskt. har vatt tråkigt värder idag först på kväller som det är var fiint ute.

idag har jag gjort:

*bäddat om sängen

* vikat kläder

* packat upp resväskan

* gjort 3 uppgifter i skapande verksamhet


och nu så ligger jag i sängen och bara tar det lugnt och ska nog snart sooova.

så ha en trevlig natt för det ska jag ha...

pusssss och kramisar CRAZYBITCHHH


p.s dagens låt: we could be heros - BWO

* en grymt bra låt om man lyssnar på texten*

Av Nadja Andreasen - 13 juni 2010 10:53


       


Detta är en bild jag tog innan jag skulle till skolan på avslutningen...wiii snygg outfit.. dom andra  är kort på en del av klassen och dom översta korten är på Älvborgsbron i Göteborg.... 

pussss

Av Nadja Andreasen - 9 juni 2010 23:29

  


Hej hopp  


Hur är det med alla idag då?? Med mig så är det bara kanon. LEVER LIVET som jag ska tror jag iallafall...   Är på jätte bra hurmör idag. Först så vaknade vid 10.30 och sedan kom en bekant till familjen och han stannade till 2 typ. Undertiden så han jag bara äta frukost.. bläää


sen så har jag färgat håret idag och det är blond... HÄÄÄÄRLIG..

har även börjat med att packa men tar resten i morgon.... mohaaa bara för att tiden ska flyga iväg.. wiii


Snart är det skolavslutning och det ska bli grymt härligt och slippa skolan ett tag faktiskt fast att jag har 1 kurs som jag ska jobba med under sommaren..


2 dagar kvar sen åker jag...wiiiii nu tänkte jag försöka sova lite ska upp ganska så tidigt i morgon.... :D


pusssss o en massssa kramar från CrazyBitchhh  

Av Nadja Andreasen - 5 juni 2010 22:53

Hej kära lilla bloggen.....

Nu sitter man här igen och undrar vad man ska skriva eller vad man ska blogga om för ibland är det ju lite svårt att komma på vad man ska skriva om. Idag så har det varit lugnt. har dock varit lite nedstämd idag  och hoppas på att det snart går över. Tänk att det är så mycket man tänker på ibland och sen så mår man så j****vla dåligt av det psykiskt. men men orkar inte skriva så mycket mera ikväll faktiskt...


puss ooo heeej<3


  


         

Av Nadja Andreasen - 4 juni 2010 13:01

  


Heeej hopp:D


Idag är det ett underbart värder ute jag sitter och dricker mitt te utanför på trappen.. UNDERBART...

snart så kommer mamsen hem med mat och det skulle antagligen bli GRILLSPÄTT.... nam nam....  håller även på att tvätta och sånt som man måste göra i vardagen... ikväll blir det till att plugga klart fritidskunskapen så jag kan lämna in allt skiten på måndag och sen så ska jag även lämna in datorn över sommaren.. kommer sakna den faktiskt för då har jag ingen anledning till att jag ska säga att jag behöver internetet... TASKIGT LÄGE men får överleva ändå...


nu ska jag chilla igen kommer blogga i morgon med hoppas jag på iallafall:D

pusss     

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards