crazybitchhh

Alla inlägg under februari 2011

Av Nadja Andreasen - 27 februari 2011 18:20

Hej hopp:D 

har hittat den perfekta balkläningen till år 2012:D gäller ju att börja planera i tid så man inte står i sista minuten.:)


här är bilden:D


  


2600kr för denna fiina kläningen:) 


bloggar mera sen... 

Av Nadja Andreasen - 16 februari 2011 21:35

heeej alla kära läsande:D 


nu så tänkte jag att alla bilder ska komma från min födelsedag, min systers födelsedag och lite allmänt från skolan... ska försöka med att inte vara så lat längre med att blogga:D Laddar dock inte upp alla bilder på samma gång för de tar lång tid så tar lite bilder varje dag hade jag tänkt....


 En bild dom blev tagen precis innan mina gäster skulle komma:D   Min underbara och smaskiga tårta, dock så var chokladen lite för hård men god var den iallafall:D


Hos Min Syster på Fest! 

Filmtema 


 1.   2.   3.   4.   5.


Bild nummer 1: Är min ena syster som heter Angelina men här är hon utklädd till häxan i alice i underlandet. 

Bild Nummer 2: är min syster och hon skulle vara prinsessan Laiya i Star wars

Bild nummer 3: är pappa som är utklädd till super mario

Bild nummer 4: ÄR JAG SOM ÄR UTKLÄDD TILL WENDSTAY I FAMILJEN ADDAMS... 

Bild nr 5: pappa på förfest:D


detta var dom första bilderna jag lägger ut kommer mera i morgon kväll:D


puss o kramis

Av Nadja Andreasen - 8 februari 2011 10:20

Heeej hopp:D

hoppas att alla mår bra:) länge sedan att jag bloggade nu kan jag ju säga.. Har haft mycket att göra.. har både haft min 20 års fest o sedan har jag varit på min systers 25 års fest så det har vatt mycket nu, men alla bilder kommer med tiden, det vill säga när jag orkar att lägga in dom.


  

Här får ni iallafall en födelsedagsbild på mig den: 30/1-2011..


bloggare mera senare:D 

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards