crazybitchhh

Alla inlägg under september 2012

Av Nadja Andreasen - 6 september 2012 22:10

Hej alla fina människor?!
Kommer med en sammanfattning för denna stressade veckan. Jag fick även dessa snygga skalen gratis med posten för att jag vann en tävling?

Måndag så jobbade jag 12 h på Coop som inventering. Det var sjukt jobbigt men väldigt roligt:-)
Tisdag så tog jag det bara lugnt och spelade world of Warcraft och kung fy panda :-)
Onsdag så åkte jag in på städjobbet och jobbade där några timmar:-)
Idag var det även vatt lugnt och det blir det imon med för hoppningsvis :-)
Lördag så åker vi till DK hela familjen för att vi ska på födelsedags fest:) sen på söndagen åker jag med brosan upp till Gbg för arbetsinterjuv :-)
Såhär såg denna veckan ut och får se lite när jag kan blogga nästa gång:)

Puss

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards