crazybitchhh

Alla inlägg under september 2010

Av Nadja Andreasen - 30 september 2010 21:36

  


hej hopp:D

det var ett tag sen att jag skrev nu... allt väl folket? nu börjar äntligen förskyllningen försvinnan men har fått hosta och ont i halsen istället.. bläää... denna veckan har vatt en massa prov och redovisningar och en massa jobb med praktiken som vi snart ska ge oss in på... det var typ det jag hade just nu på hjärtat.. :D


puss o kram

ha de gott:D

Av Nadja Andreasen - 15 september 2010 19:26

  


Lite bilder från igår när jag var med Sarah... Trevligt var det iallafall:D måste göras om snart... paraplyet har redan fina minnen... vilket värder det var igår.. helt cp var det...

det var allt just nu faktiskt... ska plugga  nu...

puss o hej

Av Nadja Andreasen - 14 september 2010 22:32

jahaa då sitter man här igen och fular sig och vet verkligen inte vad jag ska göra. borde sova egentligen, men är inte trött överhuvud taget.. sitter och skickar sms med tobbe som jag har gjort ett tag nu.. :D blev verkligen nöjd med hårfärgen... TACK SARAH... är så himla trött på alla ryktern och shit i örkelljunga så man bara vill spy, men det e väl inget ovanligt för att det är en håla. saknar kronoberg faktiskt:)


Dikt:

jag älskar dej varje sekund som går,

jag älskar dej varje timme som går,

jag älskar dej varje dygn som går,

jag älskar dej för varje gång vi träffas,

men vad skulle det hjälpa när du bara knuffar bort mig.


kom precis på denna dikten... skriven av bara mig..:)




  


neeej nu får jag nog soova så jag orkar med skolan imon... ska även ringa till praktikplatsen. hoppas att det går bra... wish me luck:D


puss och soov gott allesammans:D<3

Av Nadja Andreasen - 13 september 2010 09:47

heeeej!


 


hade tråkigt så gjorde denna bilden nu.. sitter i plugget och väntar på att timmen ska börja, vilket det är en timme kvar. har blivit dö förskylld, ont i huvudet, ont i halsen och allmänt ont i hela kroppen. får väl se om man klarar hela dagen men det ska jag helst..

det var   allt jag hade att säga just nu i allafall.

ha de gött..

puss

Av Nadja Andreasen - 11 september 2010 21:43

heeeeej<3


Lördag idag & har haft gäster hela dagen lång.. usch nu blev man ju trött.. sitter och dricker en Vodka med Bitter Lemon... var väl så där gott.. Imon så kommer brosan, helen och lille Michelle för vi ska fira Knud.. kul och sedan så ska jag ju samla krafter till att plugga.. bläää


  


Gjorde denna bilden igår när jag hade tråkigt... wiie blev faktiskt ganska bra tycker ju jag...


Bloggar mera i morgon när jag har det tradigt...

pussss

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards