crazybitchhh

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nadja Andreasen - 31 augusti 2012 13:55

Hellu:-)
Fredag igen vilket är super skönt. Färgade håret igår som man ser på bilden oc blev fete nöjd med det och funderar även på att färga underhåret i denna färgen. Sitter på bussen påväg hemåt efter en trevlig kväll igår mer Marlene som jag inte har sett på ett år, så det var jätte trevligt :-) men hoppas att alla får en trevlig helg:-)

Puss o kram

Av Nadja Andreasen - 21 augusti 2012 23:46

Hellu:)
Ligger i sängen och ska sova strax. Har vatt på synundersökning idag vilket visade sig att jag låg på gränsen så ska beställa ett par snygga brills med rosa Playboy kaniner och ett par andra :-) imon blir det jobb och försöka att få kontakt med syon vilket jag självklart hoppas på. Jaha Godnatt alla och sov så gott

Puss

Av Nadja Andreasen - 19 augusti 2012 19:29

Heej alla läsare :-)
Hade lite tråkigt igår så det blev lite photo time:-) tränade även igår med mitt nya finess spel till kinecten. Träningscoatchen är ju så klart Jillian Michaels från Biggest Loser så har världens fetaste träningsvärken idag.

Ikväll så ska jag bara ta det lugnt och kanske kolla nån film:) imon är det en ny vecka :) vilket innebär att jag ska till arbetsförmedlingen i två timmar och ska tracka min syo på skolan så jag får den utbildningen jag har kollat på:-)

Hoppas att alla får en kanon kväll och en bra start på veckan:-)

Pusss

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards