crazybitchhh

Alla inlägg under januari 2011

Av Nadja Andreasen - 2 januari 2011 10:31

Hej hopp:D


Söndag idag wiii eller inte:/ 

Idag står detta på schemat: 


* Bädda om Sängen

* Fixa Tvätten 

* Fixa med disken

* Fixa med katten

* ut med sopperna 

* plugga 

* Duscha 


ja får väl se om jag hinner med att göra allt idag, men det ska nog inte bli några problemer:D


  


Har även skaffat mig en annan blogg på blogger.se. Denna bloggen handlar dock inte om mig utan den handlar om: relationer, kärlek m.m  för att ge både killar och tjejer tips:)


puss o kam

:/

Av Nadja Andreasen - 1 januari 2011 12:56

Nya Året 2011:D


 


jaha ett tag sedan man såg ut såhär i håret.. Vaknar av att man går in och läser på facebook att en av danmarks största och främsta musiker somnade stilla in efter tolvslaget då hans hjärta inte orkade mer. Han hette Flemming Bamse Jørgensen och blev bara 63 år gammal. 


Skulle kunna skriva en massa just nu men vet inte riktigt hur jag ska börja så får nog tänka lite mera på det innan jag skriver något.. 


puss o kram allihopa

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards