crazybitchhh

Alla inlägg under november 2013

Av Nadja Andreasen - 29 november 2013 23:00

Godkväll alla läsare!


Nu är det äntligen fredag och det är ju lika med HELG. Hoppas att alla har de bra:) Min vecka har bara varit awesome. Gick på mitt första julbord i tisdags till onsdags på Ålands båten Birka Cruises. Det var helt fantastiskt. Åkte med Rolfs flyg och buss från Göteborg till Stockholm med en massa roligheter, allsång i bussen med mera. 


Kommer att lägga upp bilder på bloggen sen när jag har fört in bilderna på datorn. Hoppas att alla får en fortsatt bra kväll och helg :) 


kram

Av Nadja Andreasen - 24 november 2013 21:08

Hej:D

Gokväll alla läasare:) Hoppas att ni alla har haft en fn helg. jag börjar äntligen klura ut hur windows åtta fungerar. imte det lättaste precis med det får duga:D 


Har haft denna låter i huvudet hela dagen: 



Men nu ska jag sova för är grymt trött och det kommer ju en dag imon med jobb 8-16.30


puss o kram alla

Av Nadja Andreasen - 23 november 2013 22:29

Hej alla läsare:D

Ville bara säga just nu att ÄNTLIGEN så har jag fått min nya dator med windows 8 på:) tar ju lång tid innan man kommer på hur allt fungerar men det löser sig:D


 Låten för ikväll :)

 puss o kram

Av Nadja Andreasen - 21 november 2013 08:16

Hej alla läsare:)


Vart har November tagit vägen, helt otroligt att det snart är den 1 December eller vad säger ni? Har inte ens börjat tänka på att köpa några julklappar ännu men det kommer väl det också. Satte igång lite julmusik i morse med till kaffet men då när jag loggade in på Facebook då såg jag att nästan varannan hade skrivit att dom hade fått en massa snö igår och i morse, men i GÖTEBORG har vi inte fått något alls, fortfarande bara en massa regn. Jag vet om att det var länge sedan jag skrev något på bloggen men jag är nog helt enkelt ingen sån människa som kan blogga varje dag och några gånger om dagen som de flesta i dagens läge gör. Snart är det helg igen och denna vecka har varit jobbig, jobbade endast i måndags och sen vaknade jag upp med feber och igenom förskyld på tisdagen så har varit hemma men ska jobba imorgon så ska bli skönt att komma ut igen efter dessa dagarna. 


Men nu ska jag krypa under täcket och kolla lite på NETFLIX = underbart när man är sjuk och kan kolla på alla julfilmer och andra filmer man inte har sett sen man var liten. 


Ha en fin dag alla

puss o kram till er 

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards