crazybitchhh

Alla inlägg under november 2010

Av Nadja Andreasen - 24 november 2010 14:53

heeeej hopp:D


länge sen man bloggade nu tycker jag... vi har fått ganska mycket snö nu här i skåne... bläää på det :/:/


Dessa underbara SnowBootsen bli mina på FREDAG:D


  


Kort fakta om dom:

Namn: SNOWBOOTS


med dekorsnörning. Av syntetlack i metallicfärger med fuskpälskant. Foder och innersula av vadderad textil. Skafthöjd ca 32 cm. Skaftvidd ca 40 cm.

 

BLOGGAR MERA SENARE.. SNART BLIR DET FIKA MED EMMA :D



Av Nadja Andreasen - 14 november 2010 08:28

heeej hopp..


jahaa då är det söndag igen, vilket innebär att det är praktik imon igen:/.. Men som tur är så är det bara 5 dagar kvar av praktiken och det ska bli väldigt skönt. Göteborg veckan var hur underbart som helst men dock så blev man lite fattig i plånboken.


Halloween festen hos sofia var så där kul, har varit på bättre fester i mitt liv faktiskt.


idag så ska jag plugga lite och försöka måla andra omgången av det röda på mina väggar så jag slipper tänka på det i nästa helg var man kan tagga upp sina batterier till skolan börjar..wiii


nästa helg ska jag även till soptipen för att slänga en massa saker... det var nog det för denna gången.. ska försöka att bli bättre på att blogga och att lägga in bilder.


  


p.s saknar deeej bääääästa väään<3


pusss ooo heeej

Av Nadja Andreasen - 6 november 2010 23:30




Heeej hopp:D

nu kommer bilderna från halloweenfesten hos sofia lönnerheden & bilder från göteborgs resan kommer senare med:D




 




                                        


Bilder från halloween festen 2010 hos Sofia Lönnerheden:D riktigt nice var det faktiskt...:D

pusss<3

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards