crazybitchhh

Alla inlägg under juli 2010

Av Nadja Andreasen - 31 juli 2010 19:38

heeejsan :D

Det var ett tag sen nu att jag bloggade men ska försöka att bli bättre på det  med tiden faktiskt...


Denna  fula och äckliga spindlen hittade jag idag: 


  

äcklig var den i allafall...:S:S:S:S:S 


jag håller även på att måla om  här nere på min lilla våning och bilder kommer så småningom när jag blir klar med det jag ska... 


var även i Mellby i torsdag till fredagen och sedan åkte jag till danmark för att köpa skor och det kommer det även bilder på sedan:D


  


drack en flaska vin som hette: Black Tower & det var jätte gott:D

Bild tagen i Mellby



  


Drack en halv liters öl som då var en Carlsberg Hoff:D GOTT


bild tagen i Mellby


Vi förlorade matchen med 2-6


nu så har jag inget mera på hjärtat just nu..:D

Av Nadja Andreasen - 17 juli 2010 17:03

   hej allihopa:D

länge sen nu man bloggade sist. hopppas att alla mår bra. skönt att sommaren äntligen har kommit tycker ju jag. har faktiskt inte hänt så mycket mera än att jag har jobbat.. 


skriver mera ikväll eller i morgon:D


pusss så länge




hmm

Av Nadja Andreasen - 1 juli 2010 20:24




  

Hej alla läsare:D


obs: detta är en gammal bild:)


Torsdag idag och jag har varit sjuk... imon blir det att gå till jobbet igen... blää men det är pengar och det behöver man ju alltid...


problemet:

* skolan början den 23 augusti

* anställningen på jobbet är till den 31 augusti

hur ska man göra?


Har tänkt så mycket på detta så jag har fått ont i magen, just för att jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv. :/ HJÄLP skulle vara bra...:)


Dikt:

Tänker på dej som dag och natt,

vet ej vad jag ska göra.

du får mig att le, du får mig skratta,

du får mig på fall men ändå vet jag inte vad jag vill.


Hvis bare livet var lidt ukompliceret...


<333333


Det var allt för denna gången.... Bloggar så fort jag kan igen:D


pussss o heeej

<3333 


Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards