crazybitchhh

Alla inlägg under augusti 2013

Av Nadja Andreasen - 8 augusti 2013 16:26

Hallååååååååå!
Idag är det ju torsdag och det betyder ju då att det snart är helg. Ikväll så ska jag kolla på Once apon a time eller vad den nu heter. Annars så har jag bara gjort annat massa idag. Började med frukost klockan 06.00 och sedan gick och in och fixade med mitt CV och mitt personliga brev och referenser. Sedan så sökte jag två jobb, bara för att kan. Vid kl 09.00 så bestämde jag mig för att ta en PowerWalk på 3,17 km och funderar även på att göra det imorgon för att man kände sig som en helt ny människa efter att man har gått.

Har även börjat att ta lite olika soppor som lunch från Alevo eller hur man stavar det. Dom har ett smak kit så man kan få smaka alla deras produkter innan man väljer det man vill ha för endast 79kr på apoteket. Detta var dock en potatis soppa. Smakade helt okej faktiskt.

I helgen ska jag bege mig ner till Småland då jag ska vara barnvakt åt min brorsdotter hela helgen så kommer först tillbaka till gbg på söndag men, hoppas att det finns tid till lite blogging på kvällarna om jag nu har någon täckning förstås. Vad ska ni alla andra hitta på i helgen?

Pusss o kram

Av Nadja Andreasen - 5 augusti 2013 09:57

Godförmiddag allihopa!
Idag så gick jag upp redan 05.30 och så gjorde jag redan mina 50 första situps och sedan ska jag ta resten ikväll. Man känner sig ganska så mör i kroppen när man inte är van vid att röra magmusklerna så mycket på det sättet. Sitter även och väntar på om man ska jobba något idag eller om det först kommer senare i veckan. Men det är lite störigt att man inte kan göra så mycket för att man inte vet om man ska jobba eller inte, men så är det när man jobbar via en bemanning. Det är ju undebart väder ute redan och får hoppas på att det håller hela dagen lång.

Hoppas att nu tar vara på denna fina och varma dagen för man vet aldrig när den försvinner!
puss och kram

Av Nadja Andreasen - 4 augusti 2013 19:27

Godkväll allihopa!
Hoppas att alla har haft en fin dag i denna värmen. jag har iallafall haft en lugn dag. jag har sedan även slutat med squat challange och börjat med situps 3000. Då ska man göra 100 situps på en dag och sedan i en månad framöver. Är riktigt taggad då jag redan är uppe i 75 situps och ska göra de sista 25 när jag ska gå och sova. Berättar mer i ett inlägg när det har gått några dagar.

Här är dom två jätte snygga linnen som jag köpte igår på New Yorker ute på Frölunda Torg. I övrigt så hade dom mega mycket REA i alla butiker i princip. Men nu ska jag kolla lite tv innan man ska lägga sig för imorgon blir det upp tidigt.

ha en fin kväll
puss o kram

Av Nadja Andreasen - 3 augusti 2013 21:47

Hej och godkväll på er alla.
Hoppas att alla har haft en bra dag i det halv trista vädret. För mig så blev det ingen solning iallafall i hamnen, men istället så blev det en shopping tur på Frölunda Center. Hittade två jätte fina toppar som jag kommer lägga upp en bild på imorgon efter frukosten. Nu ikväll så har jag även bestämt mig för att börja med att göra situps och har redan gjort mina 20 första och så ska jag sakta men säkert att att trappa upp antalet. Jag började redan den dära squar challange och måste säga att man har grymt träningsvärk i både låren och i rumpan efter ett par timmar som man har gjort dom. Men nu ska jag sova för imon kommer det en ny dag med nya äventyr kanske och fint väder..

Puss o kra och sov så gott

Av Nadja Andreasen - 3 augusti 2013 08:37

Godmorgon alla läsare ?
Sitter här med mitt morgonkaffe och ska snart äta lite frukost hade jag tänkt.
Tittar ut och ser att det är sol så det kommer nog bli ganska så varmt ute idag. Vad ska ni alla andra där ute göra idag? Själv så ska jag lägga mig nere i hamnen med syster och sola. Nu är det bara två dagar kvar av semestern och jag kan ju lugnt säga att jag hade velat ha en eller två veckor till. Tiden har bara flögit iväg och det känns som man inte har hunnit att göra något alls. Jag har även bestämt mig för att jag ska delta i Squat Challange 250 och ska börja med det idag. Får se sen hur jag känner mig i benen och rumpan. Men nu ska jag äta frukost men kommer skriva ikväll om hur det har gått idag.

Puss o kram och ha en fin dag i det blå ??

Av Nadja Andreasen - 2 augusti 2013 22:00

Godkväll alla läsare!
Hoppas att alla har haft en fin dag i denna värmen. Jag har haft en bra dag och även en fin vecka med massa trevligheter.
Tänkte berätta lite kort i vecka vis för att det inte ska bli för jobbigt att läsa.

Vecka 1
Denna veckan så var jag kvar i Göteborg och bara tog det lugnt. Men jag började även med att blondera och klippa håret just denna veckan. Kan lägga ut för och efter bilder sedan men första tiden så var det väldigt orange och det var väldigt att kolla på. Slutet på veckan så åkte jag till syster för att grilla och bara ha trevligt med vin och spel. Det var sjukt trevligt.

Vecka 2 & 3
Dessa två veckorna så var jag bara hemma i Halland och det var ganska så avslappnande jämnfört med stressiga storstaden. Jag träffade vännerna, hade fest som jag inte tyckte att det var så awesome men de tyckte dom så det är bra. Hade även städdagar och tvättdagar men hade underbart fint väder hela periorden som jag var hemma.

Vecka 4
Denna vecka så kom jag tillbaka till göteborg för att vara kattvakt till min fars katt. Sen så har jag fortsatt med att bleka håret och så snart så är det inte orange längre vilket är super skönt och jag har fått tillbaka mitt gammla jag. Jag har även varit på universeum med alla dom fina djuren. Kommer lägga in bilderna när jag har fört över dom på Ipaden.

Men nu ska jag sova och vila ut mig till imon för då blir det solning om det är fint väder!
puss o kram

Av Nadja Andreasen - 2 augusti 2013 14:47

hej alla läsare
idag så har jag fått mitt tagentbord till min ipad och förhoppningsvis så kommer jag blogga mer nu när det inte är lika jobbigt att skriva på plattan. Hoppas att har haft en bra sommar för det har jag haft och lite trist att semestern slutar på söndag. jag kommer att skriva mer ikväll om hur allt har varit och även lägga upp en och annan bild saker som jag har gjort dessa 4 veckornas ledigheten.

ha en fortsatt skön dag
puss o kram

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards