crazybitchhh

Alla inlägg under augusti 2010

syv

Av Nadja Andreasen - 31 augusti 2010 19:23

heeej hopp:D

jahaa idag så var det en jätte seg dag...:( BLÄÄÄ på denna dagen:).. Har även haft möte med syv på skolan vilket var jag blev skit sur på henne.... urk:S


men iallafall så har dom äntligen FATTAT att jag aldrig ville gå på Barn & Fritidsprogrammet.... säger bara JIPPI. Så i morgon så blir det att man ska ta kontakt med yrkes vux i Helsingborg och i Båstad, men där hade dom redan plats om jag ville gå där. Men jag tänker höra med helsingborg först för det är ju lite nämre än till BÅSTAD faktiskt. så får se vad som händer i morgon, men kommer blogga i morgon när jag kommer hem:D


puss o heeej din smörkaramell:D

Av Nadja Andreasen - 30 augusti 2010 18:41


Simon Knap:


  

Nu har min BÄÄÄÄÄSTA vän från Åsljunga flyttat ifrån mig..    tråkigt tycker ju jag.. Nu finns det ingen man kan irritera på kvällarna & ingen kvällspromenad längre som vi hade innan.  SAKNAR deeej redan bästa vänis... Men du måste verkligen komma hem vissa helgen. DET E BARA ETT MÅSTE..


Nästa blir ju emmas fest & jag hoppas verkligen att christian tjatar tills sig att du kommer, för det måste du bara.  En sådan vänskap som vi har, det kommer aldrig någon anna ha, för vi har gjort en massa tillsamman och fler minnen ska det bli...


SAKNAR & ÄLSKAR DEJ BÄSTA VÄNIS !


hoppas att du trivs i den nya skolan :D


pusss o kramis



Av Nadja Andreasen - 22 augusti 2010 18:44

   Söndag idag vilket innebär att det var inflyttningsfest/födelsedagsfest för johan. Hade det väldigt trevligt igår med en massa fina folk & det måste man ju göra om nån dag tycker ju jag. åkte även till malmö i natt en runda med: simon, jimmy och tommy. shit vad roligt vi hade... trodde dock inte att tommy var med jimmy, men det var jätte härligt att träffa honom igen. 


kvällen & natten såg ut så här: 


22.00 fest inne hos johan

23.00 simon skulle slå en sjua.. mohaa


23.10 gav vi oss iväg till malmö 


00.15 vi hittade entligen en parkeringsplats:D 


02.15 stack vi till donken och käkade 


02.45 hämtade vi en tjej som hette sabina


03.05 åkte vi hem till åsljunga


04.20 var jag och tommy hemma för han skulle sova hos mig och sedan somnade vi vid 05.30.... 


I morgon börjar plugget vid 10 tiden... blääää 


men ha de gött alle sammans

Av Nadja Andreasen - 12 augusti 2010 22:09


jahaa torsdag idag då & detta innebär att det är PARTYYYY i morgon hos älskade Sarah... ska bli skit kul, men enligt simon så blir det e massa drama som vanligt men det är inget nytt...


  


Helgen blir fullspikad som vanligt...

Lördag: baksmälla och sedan kommer brorsdotter och skriker mig i öronen..

söndag: slappa

Måndag: till mina fiiina vänner


puss o heeej


Av Nadja Andreasen - 12 augusti 2010 00:06


Hej kära bloggen!


Mår dock inte så bra just nu som innan. vill veta vad det är som pågår:) vad är det med alla egentligen? fattar ingenting just nu, eller jo hjärnan känns som att den ska explodera med alla olika känslor jag har just nu i kroppen. 

------------------------------------------------------------------------------------------------

Du tog kontakten med mig för 6 dagar sedan, vänder upp och ner på hela mitt liv och nu fattar jag ingenting. 


En gång i tiden var det du & jag och ingen annan men nu är det bara skit. Du säger att vi nu bara är vänner och inget annat men nu när du tog kontakten med mig så blev det ändå sängen på kvällen. Nu känns det bara som om du skiter i mig. 


fattar du inte att jag ÄLSKAR dej och jag vill bara ha dej i mitt liv. du är den endaste jag önskar mig... 

------------------------------------------------------------------


pusss

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards