crazybitchhh

Alla inlägg under juli 2012

Hmm

Av Nadja Andreasen - 25 juli 2012 11:28

Hej alla :-)
Hoppas att alla har det bra i denna jävla värmen men skönt att sommaren är på gång nu :-) sitter på tåget och ska in stan en sväng :-) nu är det jävlans inte många dagar kvar innan det bär av till LEGOLAND åh det ska bli så himla gött att komma iväg :-)
Ha en fin dag alla :-)
Pussssssss

Av Nadja Andreasen - 20 juli 2012 00:56

Heej alla:)
Nog många som är uppe just nu men jag har precis lagt mig och ligger nu och funderar på allt möjligt:) har fixat lite med olika saker..

Senare idag / kväll blir det att åka till finisen och det ska bli trevligt :) annars blir det nog ganska så lugnt i helgen.
Men nu ska jag dejta min kudde :-)

Sov gott
Puss o kram

Av Nadja Andreasen - 18 juli 2012 13:31

Hej alla:)
Åter igen en dag med regn :( idag blir det plugga historia och lyssna på denna låten:

http://www.youtube.com/watch?v=FQLGhPHzxjc&feature=youtube_gdata_player
Ha en bra dag alla:-)
Puss o kram

Av Nadja Andreasen - 17 juli 2012 23:46

Heej alla läsare:-)
Hoppas att alla mår bra fast det nedstämda sommar vädret för det är ju inget positivt just nu i allafall.. Har bloggat på wordpress innan men nu går jag tillbaka till bloggplatsen då den nu äntligen kom som app till iPhone :-) underbart eller vad säger ni?? Hoppas att alla går en fortsatt trevlig kväll för nu ska jag ta och sova lite :) ha det gött alla :-)
Puss o hej

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards