crazybitchhh

Alla inlägg under december 2010

Av Nadja Andreasen - 31 december 2010 15:00


Gott Nytt År Alla Bloggläsare & Alla Andra Läsare På Min Blogg:D


  


Hoppas att alla får en bra start på det nya året, för det ska jag satsa på iallafall:)


Miss you J<3<3


Favorit låten idag:D

Bamses Venner - Hvorfor går louise til ball


Puss o kram:D

Hgb

Av Nadja Andreasen - 29 december 2010 22:34

börjar med bild:

  

:D:D


hej hopp gummi snopp:D

klockan är 22.33 och jag sitter här i sängen och dricker en cider och lyssnar på musik.

idag så har man varit i helsingborg och kollat på mellandagsrean och dessutom varit på en mysig date med Jakob. vi satte oss en stund inne på (Paztasia) vet dock inte hur det stavas men i allafall. Det var hur mysigt som helst.. Börjar gilla dej starkt men vi får ju se vad detta leder till men man kan ju alltid hoppas på något bra:D


Miss you already!<3


allt för idag, tack ohej leverpastej:D

Av Nadja Andreasen - 27 december 2010 14:50

hej hopp:D


kom hem igår från inderbara smålland:D var i växjö och kollade på den sista Narnia filmen och den var svin bra:D ni som inte har sett den så säger jag bara att den är värd att kolla på den:D Fast idag ligger man i soffan men värsta dunder förskyldning och har även fått feber... bläää


har dock gjort ett annat dunder fynd:D yeeee


    

Dessa två sony ericson W959i och Samsung 5230 har jag sålt och har nu beställt en Sony Ericsson Syrlo...


     & detta är då den nya som jag har beställt...:D happy


det var typ allt just nu kanske bloggar senare ikväll efter att man har vatt på någon jäkla tradig middag som jag verkligen inte vill på... :S


pusss ooo kram

Av Nadja Andreasen - 23 december 2010 17:27

Halloj:D


seg dag idag faktiskt.  har dock inte gjort så mycket idag förutom att duschat och fixat den rena tvätten. har även gjort lite skol uppgifter i morse, men har fortfarande lite ont i min mage...



Vonda Shephard - I only wanna be whit you..


fin låt:D<3


puss o hej, bloggar mer imon..

GOD JUL ALLA OCH ETT HÄFTIGT NYTT ÅR...



<3

Av Nadja Andreasen - 22 december 2010 22:46


hej hopp alla mina läsare:D

onsdag idag vilket bär att man har jullov fast börjar ju med att man får dålig mage.. blää på det.. har vatt och hälsat på min praktik plats i danmark.


<3<3 snygge Jakob:D<3


    


Två fiina bilder:)

Tycker om dej för den du är fast att jag bara har pratat med dej i telefon. Du har en rolig hurmor vilket jag gillar:) du är jätte söt och hoppas kanske på att vi kan utveckla det vi har med tiden. men vi får se vad som händer med framtiden och vad det leder till, men än så länge så gillar jag dej..<3 puss

Av Nadja Andreasen - 18 december 2010 21:08

hej hopp alla läsare:D

Denna gången ska jag bara lägga ut bilder på saker som jag har beställt och som jag får nu i julen:D


       & en ny snygg klänning:D


       3 par nya byxen:D


   Ett nytt nattlinne:)


  

     


   4 snygga linnen:D


  Lite filtar kan vara bra och ha:D   Nya sängkläder:D   & ett fint nytt svart lakan:D


Detta var allt som jag har beställt denna månaden:D

happy:D

bloggar senare igen eller imorgon:D

Av Nadja Andreasen - 9 december 2010 13:15

Heeeej<3


har suttit i skolan sen halv 9 i morse och ska vara här till klockan 18 ikväll för jag ska nämligen göra 2 prov.. ett prov som jag inte har gjort ännu och ett omprov som jag inte fattar ett jävvla piss på så det ska ju bli kul eller inte :/...


* han är fortfarande sur som ett jävla bi på mig, bara för att jag säger vad jag tycker och tänker*.....


  


just nu vill jag bara har PROVEN överstökat och i morgon så börjar man först vid halv ett tiden så det ska bli riktigt skönt. kan i allafall sova till 9 imon och det behöver man verkligen just nu känns det som eftersom man har fått så lite sömn dom sista dagarna nu innan proven..


snart är det jul med usch:/ vad tiden bara flyger iväg från mig.. vi får jullov den 21 december med avslutning med vollyboll, men vet inte om jag ska vara med ännu faktiskt. ska vara hemma underjulafton och sen den 25 dec så ska jag upp till min bror för att dom ville ha med mig på bio. Så vi ska kolla på Narnia i 3D.. grymt ja det kan man ju kanske föreställa sig att det kanske blir. . den 26 dec kommer jag hem igen till lilla underbara skåne...Nyår är dock inte planerat ännu vad som händer:D


vet dock att jag har lagt in denna bilden innan, men har en sådan bildbrist på min söta lilla dator så det inte är sant... ska snart lägga in nya... I PROMES:D


men men, bloggar mera sen om jag orkar och har tid när jag kommer hem annras bloggar jag i morgon....


puss åh heeej <3





Av Nadja Andreasen - 7 december 2010 22:19

heeej hopp:D


tisdag idag och i morgon har man prov vilket suger fett mycket eftersom jag inte kan sova. tänker, tänker och åter tänker hela tiden men fattar ändå ingenting.:S Du var hos mig igår och jag fick höra såna ord som har gjort mig så förvirrad att jag inte ens har kunnat tänka normalt idag:/

farrifall så har jag försökt att plugga på mitt hopplösa prov och har åter ett prov på torsdag.. bläää på det:/


  


vet att bilden kommer igen men orkade inte ladda upp någon annan just nu faktiskt...


Är så jävla trött på ditt jävla surande och gnälligheten du har just nu. jag får väl för fan tycka hur fan jag vill utan att du ska bli grinig över det jag tycker... DIN JÄVLA SURMUPP... väx upp någon jääävla gång istället för att betee dej som en jääävla barnrumpa...


Nu har jag nästan avreagerat mej helt...:) mera kommer nog imorgon efter skolan..



nu ska jag plugga så sov gott allesammans:D

pusss



Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards