crazybitchhh

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

Godförmiddag

Av Nadja Andreasen - 5 augusti 2013 09:57

Godförmiddag allihopa!
Idag så gick jag upp redan 05.30 och så gjorde jag redan mina 50 första situps och sedan ska jag ta resten ikväll. Man känner sig ganska så mör i kroppen när man inte är van vid att röra magmusklerna så mycket på det sättet. Sitter även och väntar på om man ska jobba något idag eller om det först kommer senare i veckan. Men det är lite störigt att man inte kan göra så mycket för att man inte vet om man ska jobba eller inte, men så är det när man jobbar via en bemanning. Det är ju undebart väder ute redan och får hoppas på att det håller hela dagen lång.

Hoppas att nu tar vara på denna fina och varma dagen för man vet aldrig när den försvinner!
puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja Andreasen - 6 juni 2014 08:36


Godmorgon:) Idag är de fredag och jag är fortfarande sjuk men det är iallafall på bättringsvägen som tur är. Ska börja jobba igen på måndag oavsett vad. Hoppas att alla njuter av denna lediga dagen :-) Outfit för idag är Tanktopp Vintage men köpt ...

Av Nadja Andreasen - 31 maj 2014 19:30


  MALEFICENT         Nu går jag in och kollar på Maleficent och får hoppas på att den är riktigt bra.    ...

Av Nadja Andreasen - 29 maj 2014 18:54

  GLOSSYBOX   Idag har jag äntligen bestämt mig för att bli medlem på GLOSSYBOX. Det ska bli så sjukt spännande att se vad man får för pengarna.  Kommentera gärna om du är medlem och vad du har fått i boxarna.            Kramisar ...

Av Nadja Andreasen - 29 maj 2014 18:44


  Movieline :) Idag så kände jag för att köpa nya filmer bara för att man är så snuvig och hängig. Passade även på att hämta ut mina reserverade biljetter till dem mya filmen Maleficent som jag ska se på lördag:)  Dessa filmer köpte jag:    1: Djan...

Av Nadja Andreasen - 29 maj 2014 14:15

Idag så skulle jag rengöra min borste på min brunkräm och ja vad händer då jo att hela borsten delar sig på 3 olika ställen och kan inte användas mera. Tänkte nämligen leka lite med sminket när jag ändå är sjuk. Men kunde inte låta bli med att gå ner...

Presentation


CrazyBitchhh

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stad är finast?
 Stockholm
 Göteborg
 Malmö
 Helsingborg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards